loading...
red2014
محمد بازدید : 128 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

نجمه جودکی و همسرش مهدی پارسازاده

نجمه جودکی مجری رادیو و تلویزیون ازدواج کرد.

نجمه جودکی مجری کشورمان با انتشار عکسی از مراسم عقد خود, خبر از ازدواج کردنش داده است.

این مجری, متن و عکس زیر را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

****

تو از کجا پیدات شد که با دلم حرف زدی…
من عاشق این رابطه ام..به زندگیم خوش اومدی..
تو از کجا پیدات شد تو بازی بی قاعده…
به ذهنمم نمیرسید خدا تو رو به من بده…
من خوب بودم قبل تو…بعد از تو من بهتر شدم

نجمه جودکی مجری تلویزیون متولد ۲۱ آبان است

کار خود را از اواخر سال ۸۷ از رادیو جوان شروع کرد و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. کارش را با اجرای قاب سفید و یار مهربان از  شبکه ۲ ، نردبان از شبکه ۵ ادامه داد.. در شهریور ۸۹ با اجرای برنامه ی زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد.فرصت ویژه تا اسفند ۸۹ به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد.

اما در تابستان ۱۳۹۰ با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه ۱ به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت.در نظر سنجی مجریان شبکه یک به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد و حتی نامش بالاتر از محمد رضا شهیدی فرد قرار گرفت. نجمه جودکی برنامه سین مثل سریال (جشنواره انتخاب بهترین سریال شبکه یک در دهه ۸۰ ) را به همراه محمد سلوکی در نوروز ۹۰ اجرا کرد.و هم اکنون اجرای برنامه دیدار در شبکه جهانی جام جم.

 

نجمه جودکی مجری و گوینده رادیو که بیشتر او را با برنامه سین مثل سریال و هفت ترانه میشناسیم چند سالی است ممنوع التصویر شده و در گفت و گویی درباره این موضوع توضیح داد.

او در سن ۱۴ سالگی اولین اجرای خود را به طور کاملا اتفاقی انجام داد و از آن جا بود که دنبال علاقه اش رفت. درست در زمانی که سودای حضور در تلویزیون را داشت به گفته زنده یاد مهران دوستی عمل کرد و در رادیو به گویندگی پرداخت.
از «کمی متفاوت» می توان به عنوان کارهای شاخصش یاد کرد، در همان سال یعنی ۱۳۹۰ بود که به عنوان مجری بر تر شبکه یک انتخاب شد. در «سین مثل سریال» در کنار محمد سلوکی ترکیب بندی زیبایی از خود به جای گذاشت و در حال حاضر «مثبت ۱۷» را روی آنتن دارد. با نجمه جودکی درباره تجربه اجرا در برنامه های تلویزیونی به گفت وگو نشستیم.

 

 

در این مطلب عکس های نجمه جودکی و همسرش را مشاهده میکنید که در بخش عکس های بازیگران معروف قرار داده شده است

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های مجری معروف رادیو هفت

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

عکس های ازدواج نجمه جودکی مجری تلویزیون

 

مصاحبه با نجمه جودکی

 

شما حال و احوال «خودِ عید» را دوست دارید یا «قبل از عید»؟

اسفند را بیشتر دوست دارم چون امید بیشتری به بهار دارم. در اسفند منتظر عید هستم و عین بچه‌ها در انتظار یک اتفاق خوب. اما عید که می‌شود ناراحت تر می‌شوم چون نوروز برای من یک شوک خوب است و یک‌هو زندگی‌ام را تغییر می‌دهد.

 

«یک‌هویی»! چقدر از این اتفاقات «یک‌هویی!» در زندگی‌تان هست؟

همه‌اش «یک‌هویی» است! من خیلی آدم برنامه ریزی شده‌ای نیستم. امروز یک‌هویی تصمیم می‌گیرم و کاری را انجام می‌دهم. مثلاً همین الان یک‌هویی تصمیم گرفتم که البته شاید اجرا را کنار بگذارم!
فکر نمی کنید پرکاری‌تان باعث گرفتن این تصمیم «یک‌هویی» شده است ؟

 

هیچ ربطی به پُر کاری‌ام ندارد. من از سال ۸۹ تقریباً اجرای روتین داشته‌ام و به این وضع هم عادت کرده‌ام ولی تجربیاتم از اجرا باعث این تصمیم‌گیری شد. رشته اصلی من تدوین است و احساس می‌کنم در حوزه فیلمسازی شاید موفق‌تر هم باشم. من سه تا فیلم کوتاه ساختم و قصد هم دارم تدوین را به شدت دنبال کنم و مطمئن هستم که موفق خواهم شد. در واقع اعتقاد دارم انتهای جاده مجری‌گری چیزی نیست و به هیچی هم نمی‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 1,389
  • بازدید کلی : 20,996